sobota, 3 marca 2012

Mocne uczucie.

Biorę pióro piszę to co czuję,
Moje serce kocha Cię wszędzie,
a ja czule obejmuję Cię,
byś poczuł miłość Mą.
Ja wiem że pod stopami,
są te katusze,
 które kują,
 lecz ja kuszę je swoimi grzechami,
 ale wiem że razem damy radę,
 kładę na to swoją duszę,
 bo wiem że żadne katusze,
 nie są tak mocne jak,
 moja Miłość do Ciebie,
 Czuję się jak w niebie,
 gdy całuję Ciebie,
 pamiętaj,jesteś wszystkim tym co mam,
 Tak bliskim człowiekiem,
 bez którego nie mogę żyć,
 Wyszepczę Ci do ucha moje
 najskrytsze sny,
 Skrycie powiem Ci,
 która gwiazda najjaśniej lśni,
 każda z nich to Ty,
 a te chłodne dni,
 nie są dla mnie mroźne,
 bo twoje uczucie
 rozgrzewa mnie,
 i roztapia ten śliski lód,
 Nie boję się już,
 bo jesteś tylko Mój,
 a w oceanie mórz,
 zachowałam rozsądek swój,
 bo wiem że przy Tobie,
 nie potrzebny mi już,
 Teraz tylko dbajmy
 o to co mamy,
 Kochajmy się,
 podążajmy za tym,
 i doceniajmy.
 Kochanie!Kocham Cię,
 i szlocham ze szczęścia,
 że właśnie Ciebie mam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.