środa, 28 września 2011

Może taka...

Może jestem ładna,
Może jestem słodka,
A może jestem spokojna,
ale zauważ jedno.
To na zewnątrz!
A jaka jestem wewnątrz?
Nie wiesz,nie gadałeś ze mną-
wiem,że to twoje marzenie.
*
Podejdź do mnie.
Poczuj mój zapach.
Boisz się?
To ja przejdę koło ciebie-
jak cień pozostawiający
swój zapach...
*
Stań na przeciwko mnie,
jak na polu bitwy!
Zmierz się ze swoim marzeniem,
swoim cieniem.
Spójrz jaka jestem!
Już nie małą dziewczynką!
*
Kocham uwodzić,
Kocham być drapieżna.
Więc...Do boju!
*
Spójrz kotku co mam
w środku!
No spójrz! Widzisz?
Już nie jestem mała i delikatna!
Już nie jestem spokojna tak jak tam.
Złapałam Ciebie w swoją sieć.
*
Kocham uwodzić,więc...
chodź za mną,
poprowadzę cię po mojej drodze!
*
Teraz zmierzyłeś się z kobietą-
z twoim cieniem,marzeniem.
Już nie jestem tą na która
patrzyłeś tam jak na mała i
grzeczną dziewczynkę .
*
Pamiętaj!
To nie moje ciało mnie przedstawia,
tylko moja dusza.
Ciało mogę mieć małe,delikatne i ciche
jak noc.
Ale dusza jest przeciwnikiem tego co
mam w środku.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.