piątek, 14 października 2011

Dla tych najważniejszych.

Jesteście zawsze jak jest 
dobrze czy źle.
Jesteście moją bratnią duszą,
która mnie uspokaja i uczy 
jak żyć,by żyć z sensem.
Przy was mogę być sobą
i głośno myśleć.
Przy was mogę się szczerze 
śmiać i być szczęśliwa.
Czasami mi ciężko to uszanować
i za to was przepraszam. 
Czasami się gubię w własnych 
myślach. 
Czasami wybieram złą drogę. 
Czasami się za bardzo denerwuję.
Czasami moje słabości odbijają 
się na was. 
Wy za to pokazujecie mi z powrotem
dobrą drogę i idziecie ze mną bym 
się nie zgubiła. 
Pokazujecie mi piękno życia...
Dla mnie pięknem życia jesteście Wy.
Jakbym mogła,bym was zamknęła 
w swojej klatce,by się na was napatrzeć.
Dziękuję wam,za to że jesteście.
Dziękuję,że pomagacie i zawsze jesteście
ze mną. 
Po prostu jesteście moimi 
Skarbami życiowymi!




Ten wiersz dedykuję dla moich przyjaciół ,którzy zawsze są ze mną i nie odchodzą! :)) 
Dla: 

Łasicy :* 
Poli :*
Mikiego:* 
Miśki:*
Kozik :* 
Dominika:* 
Sejana :* 


A także dla mojej wspaniałej rodzinki ,która zawsze jest ze mną i mnie wspiera :))











1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.