czwartek, 12 lipca 2012

Znów mam Siłę

Gdy leżę koło Ciebie,
Czuję się jak w niebie,
Gdy jesteś blisko mnie,
Stajesz się moim stróżem
we śnie.
Odchodzą złe cienie,
I ta przeszłość przy Tobie
blednie.
Nie boję się już,
bo wytarłeś ten kurz,
Odgoniłeś stado ciemnych chmur,
teraz mogę zdobywać szczyty gór.
Mam siłę by ten żal skuć,
i w końcu wolno się czuć.
Rozsądek swój oczyścić znów,
by zobaczyć życia cud,
i rozlać życia mió
d.









Dedykuję ten wiersz chłopakowi którego spotkałam zupełnie przypadkiem a teraz stał się kimś naprawdę bardzo ważnym.Traciłam nadzieję w uczucia ,a on mi samym sobą je z powrotem przywrócił. Jestem mu wdzięczna za to że po prostu jest i daje mi codziennie nadzieję na lepsze jutro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.