sobota, 4 sierpnia 2012

To już koniec.

Witam,chciałam poinformować swoich czytelników że mój blog zostanie wkrótce zamknięty,ponieważ w dniu 4.08.2012 r kończę swoją podróż z pisaniem. Może kiedyś jeszcze powrócę z czymś zupełnie nowym-zdrowszym niż z psychodelicznymi wierszami. Mam nadzieję że zapamiętacie moje myśli w pozytywny sposób. Na koniec ,ostatni wiersz. Życzę wszystkim,aby wasza pasja nigdy nie stała się waszym dołującym się światem. 3majcie się. ! ' Rzuciła kartkę papieru,gdzie były jej wszystkie myśli zapisane-w morze, gdzie popłynęły daleko. '


Teraz idę przed siebie sama,
Jedna chwila mi uczucia zabrała,
Noszę inną dusze w własnym ciele,
Modlę się do Ciebie aniele.
czy kiedyś ożyje ta dusza?
Czy zabrali moje uczucia?
Boże,te chmury wolności,
Ja widzę tylko szare mury,
Jak wąż oplatają mnie,
ściskają bym się udusiła,
bo uczuć na tym świecie mieć
nie można,
Umieram bo bez uczuć żyć
nie można.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.